Rada Rodziców wspiera wiele przedsięwzięć organizacyjnych, gromadzi fundusze oraz uczestniczy w realizacji ważnych zadań szkoły. Działa w oparciu o swój regulamin.
Szanowni Państwo! Rozpoczął się kolejny rok szkolny. My, jako rodzice i zarazem nowo wybrana Rada Rodziców chcemy jeszcze bardziej zaangażować się w sprawy szkoły. Chcielibyśmy kontynuować podjęte wcześniej działania oraz wdrażać nowe. Abyśmy mogli realizować nowe projekty, Rada Rodziców zwraca się z prośbą o pomoc w gromadzeniu funduszy, szukaniu sponsorów i innych źródeł dofinansowania. Zachęcamy do przedstawiania nowych pomysłów, które będzie można zrealizować dla dobra naszych pociech.
Zebrania Rady Rodziców odbywają się według harmonogramu zebrań i konsultacji dla rodziców z wychowawcami i nauczycielami w budynku B, pokój nr 5 w godzinach 18:00 – 19:00.
Serdecznie zapraszamy rodziców
Przewodnicząca Rady Rodziców
Składka na fundusz Rady Rodziców w roku szkolnym 2016/2017 -> 50 zł
Wpłat można dokonywać na podane poniżej konto : 17 1240 3969 1111 0000 4242 3030
A także:
- w sekretariacie szkoły ( wpłaty może dokonać uczeń lub rodzic),
- na każdym zebraniu rodziców u wychowawcy lub u skarbnika Klasowej Rady Rodziców,
- wpłaty można dokonać w całości lub w ratach po 25 złotych albo po 10 złotych.