Jest nam niezmiernie miło poinformować, że w bieżącym roku szkolnym, zgłosiliśmy się do IV Edycji Złote Szkoły NBP.
Tegoroczny tytuł przewodni konkursu to: POLSKI ZŁOTY W OBIEGU OD 100 LAT – NBP i jego funkcja emisyjna.
Przed nami trzy zadnia, które muszą zostać wykonane i udokumentowane do 11.03.2024r
Lekcja z ekonomią
Zadanie polega na przeprowadzeniu lekcji szkolnej na temat „Polski złoty w obiegu od 100 lat – NBP i jego funkcja emisyjna” w ramach dowolnego przedmiotu. Lekcja powinna mieć interdyscyplinarny charakter, tzn. łączyć tematykę ekonomii z innymi dziedzinami wiedzy.
Debata szkolna
Zadanie polega na przeprowadzeniu przez uczniów debaty szkolnej poświęconej tematowi „Polski złoty w obiegu od 100 lat – NBP i jego funkcja emisyjna”. Można wybrać dowolną formę debaty np. debatę „za i przeciw”, dyskusję moderowaną czy debatę panelową.
Warsztat uczniowski
Zadanie polega na przeprowadzeniu przez uczniów z drużyny zajęć edukacyjnych dla uczestników, które będą popularyzowały temat „Polski złoty w obiegu od 100 lat – NBP i jego funkcja emisyjna”. Można przeprowadzić jeden warsztat lub cykl zajęć.
